zaterdag 21 september 2019

Een eerlijke mening over klimaatsverandering

"Ik heb eigenlijk een minor in atmosferische wetenschappen en klimatologie.

Ik ben geen expert, maar ik heb het in postsecundair bestudeerd, wat meer is dan de meeste internetgebruikers  hebben gedaan, dus neem mijn mening zo simpel aan, een iets meer dan gemiddelde mening.

Ik geloof dat het klimaat verandert. Ik geloof dat het constant verandert en nooit stagneert. Het zal altijd veranderen.
Het is voor de mensheid veranderd en zal na de mensheid veranderen.

Verergeren of versnellen mensen deze natuurlijk voorkomende cyclische verandering, mogelijk. Ik kan het niet zeker zeggen, maar ik denk dat het een mogelijkheid is. Als mensen bijdragen aan de natuurlijk voorkomende klimaatcycli, veranderen we dit met 0,05%? 1%? 5? Wie weet. Het is uiterst moeilijk te bepalen omdat er zoveel conflicterende gegevens zijn."

Dit anwoord komt van een groot Amerikaans forum.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten