zondag 25 augustus 2019

Len VandenAbeele legt uit waarom VSM het VB moet blijven steunen

Len Vanden Abeele legt uit waarom VSM het VB moet blijven steunen en ik ga akkoord met Len!

"allemaal goed en wel maar ik vind nogaltijd uw eigen roots boven alles moet staan jij bent Vlaming toch? Misschien heeft uw voorouder naast die van mijn voorouder gestaan op de guldensporenslag om Vlaanderen te doen overleven dus dan zijn we of moeten we kameraden zijn van elkaar. Nu moeten WIJ naast elkaar staan om tegen de islam te vechten. Allee zo zie ik het. Ja in geschiedenis hebben we allemaal wat ja vikings, Keltisch, Romeins, Duits bloed en misschien nog andere. Ma wij zijn de leeuwen van Vlaanderen nu eenmaal en de rest zijn of moeten toch goede bondgenoten zijn tegen islam. Allee hoop dat je me daar in vind en dat je niet tegen ons bent maar met ons.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten